השמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני שוקל 59.8 וגובהי 160. הBMI שלי 23. אני רוצה להגיע למשקל הרצוי, ואיני מצליח. מה דעתך? (משקל רצוי - 53)
שלום ציין בבקשה גיל... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי