?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
משקלי 60 גובהי 160, והBMI שלי הוא 23, כמה עלי לרדת?
שלום ציינ/י מין וגיל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי