אבקה מרכיבים טבעיים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
נתקלתי בפרסומת באינטרנט של מעבדות רוקח המפרסמת דיאטה בעזרת אבקה על בסיס טבעי המכילה סיבים וחומר הגורם לתחושת שובע על ידי הוספת כמות מסויימת של מים הייתי רוצה לדעת האם שמעת על הדיאטה הזו והאם היא מומלצת. בעצם מה שהאבקה עושה בשילוב עם מים היא גורמת לתחושת שובע על ידי כך שהחומר תופח בקיבה וגורם לתחושת השובע מספר שעות רבות. תודה עדי
שלום עדי כיום יש מגוון של דיאטות בזק, תוספים, כדורים וכו'... הסוגים משתנים בהתאם לצו האופנה ובדר"כ בעלות תוצאות לטווח קצר בלבד. אם את מעוניינת להפחית במשקלך אני ממליצה לעשות זאת במסגרת מסודרת או לכל הפחות לקבל הכוונה מקצועית תזונתית מדיאטנית קלינית כדי שתוכלי להגיע ליעד שלך, להיות מרוצה מהתוצאה ולשמור עליה לאורך זמן. ברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי