שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב אתמול בערב ניסיתי ללכת לשרותים ולהטיל צואה אך יצא לי מעט שילשול מיימי ולא הצלחתי להוציא אותו. קמתי היום בבוקר והיתה לי יציאה רגילה. מה זה אומר? האם הספיגה שלי לא טובה? האם חילוף החומרים שלי מהיר ולכן היה שילשול שהפך למוצק? לא ברור לי אודה לתשובה
שלום ענת כיוון שמדובר באירוע חד פעמי אין לך מה לחשוש ולהסיק מכך שהספיגה שלך לא טובה וכו'... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי