שאלה דחופה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/03/2009 | 18:47 | מאת: ליאת
מצות עושות לי סתימה נוראית בבטן וכאבים אז מה כדאי לאכול במקום? האם גם לותר על קניידלח?
22/03/2009 | 14:59 | מאת: עדי מילר
שלום ליאת אני ממליצה לך לוותר גם על קניידלך כיוון שהם עשויים מקמח מצה. נסי לאכול מצות ביצים (הן יותר קלות לעיכול) ובמידה והינך אוכלת קטניות את יכולה לאכול פריכיות אורז במקום מצות. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי