תזונה נכונה בהריון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב! אני בתחילת הריון רביעי, אני בת 35, גובהי 168 ס"מ ומשקלי 60 ק"ג, כמה קלוריות אני צריכה לצרוך ביום כדי לעלות בצורה נורמלית במהלך ההריון, מנסיון קודם, בכל ההריונות עליתי מעל ל- 20 ק"ג. תודה.
שלום ראשית מזל טוב !!! לא תמיד מומלצת תוספת של קלוריות בזמן ההריון, זה כמובן תלוי כמה אכלת קודם. כן מומלץ לחלק את האוכל על פני כל היום ובעצם להגדיל את מספר הארוחות, ולאו דווקא את כמות האוכל. כיוון שבכל ההריונות עלית מעל 20 ק"ג אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפנייה לדיאטנית קלינית לקבלת ייעוץ וליווי בתקופת ההריון. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי