מיצי ירקות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/03/2009 | 03:28 | מאת: עדי
שלום הייתי רוצה לקבל יעוץ לגבי הכנת מיצי ירקות אלו ירקות מומלץ להשתמש אלו כמויות והאם לרסק אותם או לסחוט תודה עדי
19/03/2009 | 11:27 | מאת: עדי מילר
שלום עדי אין המלצה לסוגי ירקות מהם רצוי להכין מיץ, אפשר להכין מיץ מגזר ועד סלרי, מומלץ לגוון וכמובן לבחור לפני הטעם האישי שלך. חשוב לי לציין שמיץ ירקות אינו מהווה תחליף לאכילת ירקות טריים !!! וזאת כיוון שבעשיית המיץ אנו מאבדים את הסיבים התזונתיים החיונים לבריאות. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי