מיצים שייקים טבעיים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/03/2009 | 12:38 | מאת: Milla
שלום, אני כבר שלושה שבועות בדיאטה דרך קופת החולים שלי ובשילוב ספורט ירדדתי ממש יפה לאחרונה. קיבלתי תפריט מאוד מסודר ואני מקפידה לאכול לפי מה שכתוב. את הדיאטנית שלי אפגוש לצערי רק עוד חודש וחצי לכן רציתי לדעת אם מיץ שאני מכינה מ: סלק, תפוח וסלרי כמובן על בסיס מים - כמה קלוריות לדעתכם המיץ הזה? והאם שתיית המיץ בכוס גדולה מהווה תחליף לארוחת 10:30 (בדר"כ אוכלת פרי) או תחליף לארוחת ערב? או בוקר?? תודה מראש מילה
17/03/2009 | 20:32 | מאת: עדי מילר
שלום מילה ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל. המיץ מכיל כ- 100 קק"ל, את בהחלט יכולה לשתות את המיץ כתחליף לארוחת ביניים. בהצלחה בהמשך עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי