ליל הסדר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה כדאי לאכול בליל הסדר כדי לא לעלות במישקל? אם אני יאכל רק מרק וסלטים זה בסדר??תודה
שלום ליאת אין שום סיבה שתאכלי רק מרק וסלט בליל הסדר, דווקא המלצתי היא לבחור את המזונות המיוחדים לחג וחביבים עליך במיוחד ולוותר על המזונות שהינך נוהגת לאכול בימי חול. חשוב לי להדגיש שמחריגות בודדות לא עולים במשקל, עולים מחריגות קבועות!!! בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי