ארוחת בוקר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/03/2009 | 09:25 | מאת: מיכל
שלום, נכון שאומרים שיש לאכול בבוקר בשביל לגרום לגוף להתחיל בפעילות שריפת אנרגיה. השאלה שלי האם מספיק לאכול משהו קטן: חופן קורנפלקס או חצי כוס מיץ וכו' או שהאם מדובר בארוחה שלמה. בברכה, מיכל.
17/03/2009 | 12:03 | מאת: עדי מילר
שלום מיכל קיימים מחקרים הקושרים דילוג על ארוחות, ובמיוחד על ארוחת בוקר, עם עלייה במשקל! אנשים המדלגים על ארוחת בוקר נוטים להגזים באכילה בשעות הערב מבלי לשים לב. מעבר לכך ארוחת בוקר עוזרת להעביר את היום ביתר אנרגיה ומשפרת את יכולת הריכוז. רצוי שארוחת הבוקר תהיה פשוטה, מהירה ואהובה, זה יכול להיות כריך או דגנים עם חלב (רצוי כמובן כאלו הדלים בסוכר ועשירים בסיבים תזונתיים). ולשאלתך, בהחלט שניתן להסתפק ב"משהו קטן" כגון: כוס חלב, גביע יוגורט או חופן דגנים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי