רדוקטיל והשפעתו
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב! אני נוטלת רדוקטיל מזה שבועיים ולא חשה שום שינוי בתחושת הרעב. מתי אמורה להתחיל ההשפעה? (15 מ"ג) יש קשר לכך שדי במקביל להתחלת הרדוקטיל- הפסקתי לקחת ציפרמיל אחרי שימוש רצוף של שנה וחצי? והכי חשוב- האם ידוע כי הרדוקטיל גורם לקוצר נשימה? אני אסטמטית ומרגישה בזמן האחרון החמרה קלה (אני יכולה לחיות עם זה, השאלה היא האם זה מסוכן להמשיך בטיפול...) אשמח לקבל תשובות על שלושת שאלותי (בבקשה תענו לי על כולן...רופא המש' שלי לא יודע כמעט כלום בנושא ואני חסרת אונים...) בתודה מראש- יום נפלא, שרית
שלום שרית : השפעת הרדוקטיל אמורה להתחיל בטווח של ה- 3 -4 שבועות מתחילת הנטילה. שבועיים זה עדיין מוקדם מידי, ואין לזה קשר להפסקת הציפרמיל. חשוב לציין שהשפעת הרדוקטיל טובה יותר כאשר משלבים את נטילת התרופה עם שינוי תזונתי ופעילות גופנית. קוצר נשימה לא דווח כתופעת לואי של רדוקטיל. אם את אסטמית ויש לך החמרה עלייך להבדק על ידי הרופא המטפל ולבדוק מה הסיבה להחמרה. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
אקח את כל דברייך לתשומת ליבי