צ'ילי מתוק
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/03/2009 | 19:56 | מאת: תמי
אני פעמיים בשבוע אוכלת בנוסף לא. צהריים שלי קופסת שימורים של תירס גמדי+רוטב צ'ילי מתוק,הרבה רוטב רציתי לדעת איך יש להחשיב את הרוטב,? כמנת שומן?
15/03/2009 | 23:06 | מאת: עדי מילר
שלום תמי קיימים סוגים שונים ומגוונים של רוטב צ'ילי אך כולם מכילים סוכר, מה שמשתנה בין הסוגים השונים היא כמות הסוכר שמוסיפים ומכאן שכמות הקלוריות. לא הגדרת כמות מדוייקת אלא ציינת רק שהינך נוהגת לאכול הרבה רוטב, קחי בחשבון שבמאה גרם רוטב יש כ- 150-240 קק"ל. הרוטב אינו מכיל שומנים אלא סוכרים (פחמימות) ומכאן שאין להחשיבו כמנת שומן. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי