דיאטה בעקבות מבחן השריר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/03/2009 | 20:25 | מאת: נתיב זהבית
שמעתי על דיאטה בעקבות מבחן השריר. המבחן קובע לאיזה משלוש הקבוצות - סולניים,חלב או קמח אתה רגיש.ואתה יכול לאכול - הכל - מלבד הקבוצה לה אתה רגיש. מה דעתכם ? האם יש מחקרים בנושא ? בברכה זהבית
15/03/2009 | 22:59 | מאת: עדי מילר
שלום זהבית לא שמעתי על דיאטה זו אך אני בהחלט יכולה להגיש שככלל אני ממליצה על דיאטה מאוזנת הכוללת את כל אבות המזון ולא מוציא מחוץ לתחום קבוצות שלמות של מזון. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי