שאלה לגבי שומרי משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/03/2009 | 18:14 | מאת: מיקי
מה דעתך על שומרי משקל ? האם את ממליצה ללכת לשם?
15/03/2009 | 21:13 | מאת: עדי מילר
שלום מיקי ככלל אני ממליצה על דיאטה מאוזנת הכוללת את כל אבות המזון ולא מוציא מחוץ לתחום קבוצות שלמות של מזון. שומרי משקל היא בהחלט אפשרות כיוון שהיא עובדת באמצעות שיטת הנקודות המאפשרת תפריט מאוזן המאפשר את תהליך ההרזיה לאפשרי ושמירתו כאורח חיים. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי