הריון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/03/2009 | 14:18 | מאת: מרים
שלום רב. אני מעוניינת לדעת מה הדרך הכי טובה להוריד את "השכבות" בבטן אחרי לידה. הנני חודש וחצי אחרי לידה גובה שלי הוא 168 והמשקל 74.ומה הצפי שזב כבר ייעלם אם בכלל! תודה מראש
15/03/2009 | 14:13 | מאת: עדי מילר
שלום מרים האם הינך מניקה ? בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
16/03/2009 | 18:18 | מאת: מרים
כן אני מניקה אך גם נותנת תוספת של פורמולה