תשובה לנושא בטן שמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לכבוד עדי מילר בהמשך להתכתבות שלי איתך אני בת 33 גובה 1.60 בערך משקל 45-50
שלום איילת לאור העובדה שמשקלך נמצא מתחת לטווח התקין מאוד יכול להיות שה"בטן השמנה" הינה הרגשה סוביקטיבית בלבד... לכן אני ממליצה לך בחום לגשת לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית למדידת היקפים ולבירור הנושא. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי