לא יורד' במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני חודש ושבוע בדיאטה, המשקל נתקע ואני לא יורד במשקל, כרגע אני שוקל 165 , אני אוכל רק ירקות ושלוש פרוסות לחם ביום, לפעמים אני אוכל טונה עם הירקות. מה הסיבה שאני לא יורד במשקל? אני רואה שרזיתי כי הבגדים גדולים עליי, אבל במשקל זה לא מראה שירדתי.
שלום התפריט שלך מכיל מעט מאוד קלוריות ודל באבות מזון, אתה נמנע לחלוטין מפירות, שומנים וכו'...זה נשמע לי קיצוני ואכן הגוף מתנגד. כשאוכלים מעט מדי הגוף חש בסטרס, במתח. יש מצב שהוא אינו יודע מתי ואם תבוא הארוחה הבאה והאם היא תכלול מספיק אנרגיה. לכן, הוא חוסך בהוצאות האנרגיה. בין שאר ה"חסכונות" יש חיסכון בשריפת שומנים. לכן יש האטה בירידה במשקל. פרט לכך ישנן עוד סיבות רבות למה דיאטות שמכילות מעט מדי קלוריות אינן מומלצות. בין השאר בגלל שלא ניתן להתמיד בהן לאורך הזמן הדרוש ואחרי כן יש כמיהה לאכול הרבה ובעיקר מהמזונות שאוהבים ונמנענו מהם. כך קורה שבסיום ה"דיאטה" יש אכילה מופרזת ועלייה חזרה במשקל. מאוד מומלץ שתשנה את צורת האכילה שלך ועשה זאת בצורה מבוקרת עם ליווי תזונתי מקצועי מתאים. אתה מוזמן להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב הוא בעלות סמלית של 89 ¤ לחודש, תקבל תפריט מאוזן, ייעוץ באמצעות פורום אישי וכמובן תמיכה ועידוד שיעזור לך להשיג ירידה במשקל . להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי .