אין חשק לאכול
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/03/2009 | 20:14 | מאת: נעמה
שלום שמי נעמה ובתי בת ה-12 כל הזמן אומרת אני שמנה אני שמנה ואני לא יודעת מה לעשות... היא גבוה הגובה שלה הוא 1.64 והיא שוקלת 50 אז בבקשה תגידו לי מה לעשות ואיך היא יכולה להפסיק עם זה ובבקשה תגידו לי מה היא צריכה לאכול היא סך הכל ילדה אני לא רוצה שהיא תחשוב שהיא שמנה אז בבקשה מה היא צריכה לאכול?
11/03/2009 | 16:31 | מאת: עדי מילר
שלום נעמה מדובר בבעיה שלערכתי לא יכולה להיפטר דרך הפורום, כיוון שאני מתרשמת שמדובר בבעיה עמוקה יותר הקשורה לאכילה ודימוי גוף, לאור העובדה שהמשקל שלה תקין ובנוסף ציינת "אין חשק לאכול". אני ממליצה לפנות לרופא המשפחה לקבלת התייעצות והפנייה לדיאטנית קלינית המתמחה בטיפול בילדים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי