שלום..אני צריך עזרה...!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי... אני צריך עזרה בקשר לתזונה חלבית... אם אני שותה בבוקר כוס פלסטיק אחת של חלב פרה 3%,שזה 3 גרם שומן... וגם אני אוכל 9%,שזה 9 גרם שומן,גבינה לבנה של תנובה... האם זה משמין מאוד?? האם זה מומלץ לאכול??
שלום ניב ציין בבקשה גיל, משקל וגובה בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי