אך ניתן הוריד שומן שיש בצדדים?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, הייתי מעוניינת לדעת אך ניתן להוריד את השומן שיש בצדדים (צמיגים) ולמי שיש טיפים אשמח לשמו תודה מראש
שלום ויקטוריה לצערי, לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. הבשורה המשמחת היא שמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה במשקל הינה פרופורציונאלית באזורי הגוף. מכאן שהמלצתי להורדת השומן המצטבר בצדדים היא שילוב של דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי