איך יורדים ?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
164 שוקלת 60 .רוצה לרדת 5 קילו ולא מצליחה מה עושים ? אני פעילה מאוד וגם לא ממש אוכלת הרבה...
שלום מאיה צייני בבקשה את גילך בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אני בת 37
אני ילדה בת 13, גובהי 160 ומשקלי 59.6. אני יותר שמנה מבנות רבות בכיתה שלי. כשאמא מבקשת ממני להישקל אני לא רוצה, ולא נעים לי כל העניין של המשקל עודף. אני מתביישת לשאול את אמא כמה לרדת שלא תלחץ עלי. כמה עלי לרדת?