השמנת יתר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בת 20 שוקלת מאה ועשר בעך גובה מטר שישים בערך שמנה נורא, התחלתי להרזות יפה והתחלתי ליטול דיפלפט שגרם לי להתנפח נראה לי יותר מאשר להשמין, ותאבון רצח בקיצור לא יודעת מה לעשות כולי בדיכאון מנסה להוריד ומחזירה ככה משחקת עם הכדורים ועכשיו שוב החלטתי אבל חזק להוריד מה ניתן לעשות? זה ממש מכה
נועה שלום. מספר דברים לי אליך: הראשון, אני לא יודע מאיזו סיבה את נוטלת דפאלפט כלומר מהי אבחנתך נוירולוגית או נפשית, אחר. בכול אופן פני לרופא שהמליץ לך על הכדור, שתפי אותו בכך שאת משמינה מאז שהתחלת להשתמש בו ונסי להבין האם מדובר בהשמנה משנית לכדור אם לאו.דפאלפט אכן יכול במטופלים מסויימים לגרום לעליה במשקל, אך אין זה אומר שכך יהיה בכול מי שנוטל אותו. בנוסף צריך לשקול האם את יכולה לקבל טיפול תרופתי כגון רדוקטיל לטיפול בבעיית עודף המשקל ממנו את סובלת. הארה: לטעמי את זקוקה לתוכנית מורכבת יותר מ"דיאטה" שנותנת מענה רב מערכתי לטיפול בבעיית עודף המשקל שלך, טיפול הכולל מעקב רפואי, תזונתי, תרופתי במידת הצורך וכלים להשגת שליטה עצמית על עצמך ועל כמויות האוכל. הכנסי לאתר שלנו. במידה ותרצי את מוזמנת להתקשר ולקבל יעוץ המרפאתי. בברכה ד"ר לוי שלמה www.drlevy.co.il 036764880