בטן שמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/03/2009 | 19:22 | מאת: אילת
אמי בחורה רזה אבל שמנה רק בבטן אני לא אוכלת הרבה שותה רק מים איך מורידים את הבטן? ואולי זה השמנה בטנית? ממה זה נובע ואיך אפשר להמנע מזה ומהר? ועוד שאלה כמה פרוסות גבינה צהובה אני יכולה לאכול ביום?
לקריאה נוספת והעמקה
08/03/2009 | 13:03 | מאת: עדי מילר
שלום איילת צייני בבקשה גיל, משקל וגובה בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי