שאלה דחופה דחופה!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/03/2009 | 14:25 | מאת: יעל
אם אני לא אוכלת רצוף ארבעה ימים -אני יכולה לרדת במשקל בצורה ניכרת? כולל צימצום היקפים וכאלה? זה דחוףף (ואני לא הולכת לעשות את זה זה קשור למשו אחר ואני חייבת לדעת את התשובה) תודה מראש
08/03/2009 | 12:52 | מאת: עדי מילר
שלום יעל צום מוביל לירידה במשקל אך חשוב לי להדגיש שברגע שחוזרים לאכול רגיל המשקל עולה בחזרה ובדר"כ עם ריבית... ולכן צום אינו מומלץ למטרת ירידה במשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי