שאלה !!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/03/2009 | 14:05 | מאת: שרה
אם אני אוכלתתת לחמניה בנונית עם שניצל שאני מכינה בשמן כמה קלוריות זה?! תודדדה
04/03/2009 | 14:37 | מאת: עדי מילר
שלום שרה כ- 500 קק"ל בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי