שוב שלום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/03/2009 | 19:39 | מאת: אינה
אני 167, משקל 114, 8 חודשים אחרי הריון שבמהלכו עליתי 40 קילו... העלתי מקודם את התפריט שלי ואמרת שזה פחות מ 1000 קלוריות, אני מאוד רוצה לרזות כי המשקל מחבל לי בכל החיים, בזוגיות באמהות ובהכל...אני מיואשת ומתוסכלת.. אני אלך לפי אותו תפריט כי אני רוצה כבר לחזור איך שהייתי, כפי שציינתי מקודם אני עושה 6 פעמים בשבוע ספורט..יש לך הערכה כמה ארד בשבוע??? אנא עזרו לי
01/03/2009 | 19:58 | מאת: עדי מילר
שלום אינה קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך אך שוב חשוב לי להדגיש שצימצום קלורי אינו הפיתרון. קשה לי להעריך כמה תרדי בשבוע אך אני בהחלט יכולה לספר לך שמומלץ לרדת 0.5-1 ק"ג בשבוע. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב הוא בעלות סמלית של 89 ¤ לחודש, תקבלי תפריט מאוזן, ייעוץ באמצעות פורום אישי וכמובן תמיכה ועידוד שיעזור לך להשיג ירידה במשקל . להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
01/03/2009 | 20:12 | מאת: אינה