תודה..ושאלה קטנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
תודה רבה!זה בהחלט מעודד מאד..אני מאד משתדלת לעשות פעילות גופנית..הליכות מדי ערב..זה מאד חשוב לי..האם אני באמת אמורה להגיע למשקל של 68?
שלום מיכל לפי ממד מסת הגוף = BMI (משקל / גובה בריבוע) מומלץ להגיע למשקל 68 אך הימצאות במשקל זה תלויה גם במבנה גוף, רמת פעילות גופנית וכו'.כלומר BMI הוא רק אחד מהמדדים שיש לקחת בחשבון. ישנם מדדים נוספים כמו אחוז השומן בגוף, היקפים, התייצבות משקלית וכו'. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי