לחוצה לקבל תשובה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/03/2009 | 12:35 | מאת: מיכל
היי אני אשמח לקבל תשובה לשאלה שלי משבוע שעבר זה ממש חשוב לי
01/03/2009 | 14:29 | מאת: עדי מילר
שלום מיכל אני מתנצלת הייתי חולה ולכן חל עיכוב במתן התשובות. עניתי לשאלתך הבוקר.... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי