שומן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בת 15.2 מטר 64 שוקלת 51, רציתי לדעת כמה אחוזי שומן אני צריכה לצרוך ביום במטרה לשמור על המשקל?
שלום שלי ההמלצה לצריכת שומן הינה כ- 30 אחוז מסך הצריכה הקלורית היומית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי