המלצה חמה לירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/02/2009 | 16:14 | מאת: אתי שגב
שמי אתי שגב ירדתי 34 קילו אני הכי מאושרת בעולם היה לי מאמן אישי מקסים שהיה איתי לאורך כל הדרך אני ממליצה בחום על השיטה של לרדת בקלות www.easydieta.co.il
01/03/2009 | 14:10 | מאת: עדי מילר
שלום אתי כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים !!! בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי