שאלה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/02/2009 | 20:23 | מאת: דניאל
שלום,קוראים לי דניאל, אני בת 15 גובהי 160 ומשקלי 58!!! אני ממש מעוניינת בלרדת במשקל הבעיה היא שאני לא מפסיקה לאכול לחם!!מה גם שספורט אני גם בקושי עושה וזה בגלל בעיות ברגליים. מה היית מציעה לי לעשות?
01/03/2009 | 13:46 | מאת: עדי מילר
שלום דניאל ראשית משקלך נמצא בטווח התקין. חשוב לי להדגיש שאכילת כמויות סבירות של לחם ביום לא רק שאינה משמינה אלא אף מסייעת בירידה ובשמירה על המשקל. האיסור לאכול לחם כחלק מתפריט דיאטה מבוסס על ההנחה השגויה שלחם משמין. למעשה, כמו בכל מזון הכל תלוי בכמויות !!! חשוב לי להדגיש שלא הלחם הוא המשמין בדיאטה אלא מה שמורחים עליו או אוכלים לידו. מעבר לכך, אם את מעוניינת להפחית במשקלך אני ממליצה לעשות זאת במסגרת מסודרת או לכל הפחות לקבל הכוונה מקצועית תזונתית מדיאטנית קלינית (את יכולה לבקש הפניה מרופא המשפחה שלך) עקב גילך הצעיר וגם כדי שתוכלי להגיע ליעד שלך, להיות מרוצה מהתוצאה ולשמור עליה לאורך זמן. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי