סידן וחלב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/02/2009 | 16:45 | מאת: שירן
שלום יש לי אי סבילות ללקטוז מאובחן ושאלתי היא אם אני אוכלת גבינה ולוקחת כדורי לקטז האם אני סופגת את כול הסידן? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
01/03/2009 | 13:39 | מאת: עדי מילר
שלום שירן ראשית סליחה על העיכוב כדורי לאקטז לא צריכים להפריע לספיגת הסידן. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי