רדוקטיל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עדי שלום לאחר שלושה חודשים של שומרי משקל שלא ירדתי, ורק שמרתי על המשקל התחליתי לקחת רדוקטיל כי ראיתי בפורם שזה מאד עוזר. כבר אני מריגשה ירידה ,אך אני לא רוצה להגיע למצב שלא לאכול כלום.כי אני יכולה לא לאכול אבל אני מכריחה את עצמי לאכול עד השעה 5 בערב האם זה בסדר? אני רוצה להמשיך בתזונה נכונה האם אכילה של 1000-1100 קלוריות ביום+כדור יגרום לירדה?
שלום סיג ראשית אני שמחה לשמוע שהכדור עוזר לך. אין שום סיבה או תועלת להפסקת אכילה ב- 17 אחה"צ, בנוסף איני ממליצה לך לרדת מ- 1200 קק"ל. כפי שכבר הסברתי בעבר בפורום לעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. המלצתי היא להקפיד על אכילה מאוזנת כל 3-4 שעות ולדאוג שהצריכה הקלורית לא תרד מ- 1200 קק"ל. רדוקטיל לא צריך למנוע לגמרי תאבון ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המטפל לשתף אותו ולהתייעץ איתו לגבי המינון המתאים לך. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי