תקועה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/02/2009 | 11:20 | מאת: מיכל
היי,אני עושה דיטא יותר מ4 חודשים עם דיאטנית בצורה מבוקרת..בהתחלה ירדתי יפה אני כבר יותר מחודש תקועה עם אותו משקל ירדתי כולה 6 ק"ג עד עכשיו וזה ממש מבאס אותי!!מבחינה בריאותית היא אמרה שעליי לרדת עוד 6.. מה עושים להפטר מהם??
24/02/2009 | 11:41 | מאת: עדי מילר
שלום מיכל צייני בבקשה גיל, משקל וגובה בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי