איך להשמין?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/02/2009 | 20:07 | מאת: א.נ
שלום! אני בת 21, גובה 163, משקל 46.הייתי מאוד רזה, שקלתי 41 קילו עד גיל 18 כאשר אז התחלתי לקחת גלולות נגד הריון ועליתי במשקל עד 48 קילו, הייתי מאוד מרוצה. לעט לעט ככל הנראה הגוף התחיל להתרגל להורמונים והתחלי שוב לרזות, כיצד אוכל לעלות שוב במשקל, איני סובלת מבעיות בריאותיות ואוכלת די טוב עם תיאבון טוב. אולי תמליצו על תוסף תזונתי? או על דרך אחרת? תודה מראש.
23/02/2009 | 20:33 | מאת: עדי מילר
שלום משקלך נמצא מתחת לטווח התקין וכפי שציינת הינך צריכה לעלות במשקל. ישנם מספר פורמולות העשרה שניתן לקנות בבתי מרקחת כגון : סקנדישייק, אינשור פלוס וכו' וכמובן מומלץ להעשיר את התפריט במזונות מרוכזים קלורית כגון" אגוזים, טחינה, חלבה, שמן זית וכו'... אך אני ממליצה לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית לקבלת הדרכה וייעוץ פרטני בנושא. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
24/02/2009 | 11:37 | מאת: א.נ
תודה רבה לתגובתך, יש לי שאלה נוספת, פורמולות העשרה שציינת בהודעה הקודמת אינן מזיקות לבריאות? האם יש הגבלת זמן בשישמוש בהן, כלומר לאיזו תקופת זמן אני יכולה להשתמש בהן?