שיחזור תפריט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לפני חודש בערך קיבלתי תפריט בדוא"ל ומשום מה הוא "נעלם" לי ייתכן שבטעות מחקתי אותו ,אפשר לקבלו שוב? בתודה מראש חני
שלום חני התפריט "נעלם" כיוון שכעת השירות בדיאטה אונליין הינו בתשלום. השירות כולל כעת קבלת תפריט אישי המתאים לצרכיך ולסדר יומך אשר מתחלף אחת לשבועיים, מעקב שקילה ומתן ייעוץ והדרכה באמצעות פורום אישי וכל זאת עבור 89 ש"ח לחודש בלבד. את מוזמנת להירשם... במידה ועולות שאלות נוספות את מוזמנת לייצור עימי קשר. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי