תפריט:]
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מעווניינת לקבל חוות דעת על התפריט היומי שלי, נערה בת 15 1.65 שוקלת 53 מעוניינת לשמור על משקל, אינני עוסקת בספורט כרגע כלל. התפריט שלי הוא כזה- בוקר-כוס פיבר1+נס על חלב בצפר-2 לחם קל עם ריבה ואנרג'י/תפוח/לפעמים עוד סנדביץ' צהרים-שניצל תירס וכוס ברנפלקס+2 כפות קטשופ וירקות. ביינים-תפוח +ברנפלקסכוס+כמה כפיות ריבהמקסימום 100 קלוריות ערב-4לחם קל+2,3 כפות חומוס+ירקות+4 פסטרמה לילה-נס על חלב+מעדן איך.?
++פעמיים בשבוע תוספת של פיתה עם שוקולד וחבילת פרכיות עם שוקולד.
שלום רוני גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בגדול התפריט צריך לכלול גם שפע של ירקות ולפחות 2 מנות פרי ביום,דגנים מחיטה מלאה (מלבד לחם וברנפלקס כמו פסטה, אורז וכו'), בשר רזה ושומנים בריאים (כמו טחינה, שמן זית, אבוקדו וכו'). בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי