רדוקטיל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לעדי שלום כתבתי לך כבר על הבעיה שלי שאני אוכלת תפריט של שומרי משקל (ניסתי בעבר גם את חלי ממן ועזבתי בגלל שלא ירדתי)כבר שלושה חודשים ולא יורדת במשקל למרות שאני עושה שלוש פעמים בשבוע ספורט תפריט מאוזן וכ"ד אני יודעת שיקח לי זמן עד שהגוף שלי יהיה במאוזן לאחר דיאטות חריפות.אבל אין לי כבר זמן הקיץ קרב ואני בעודף של 10 ק"ג קראתי במדור כי הכדור רדוקטיל עוזר בחילוף החומרים ולירידה במשקל.האם הכדור יכול לעזור לי בירדה? ולהמשיך במקביל בתזונה נכונה+ספורט?(ברצוני לצין כי אני לא מחפשת נישונשים נורא חשוב לי לרדת במשקל אך הגוף לא רוצה לרדת וזה מכניס אותי לדיכאון ושוב לגשת לדיאטות שאני עושה כול הזמן. מה המלצתך?
שלום סיג התרופה מומלצת למטופלים הסובלים מעודף משקל בערכי BMI ברמה של 30 ויותר, או מטופלים עם ערכי BMI ברמה של 27 או יותר אך בנוכחות גורמי סיכון כדוגמת הפרעה בשומנים בדם או סוכרת מסוג 2. ה- BMI שלך הינו 27.4 כך שאם אינך סובלת מגורם סיכון נוסף לעודף משקל אינך נמצאת בקרטריונים לקבלת התרופה. בכל מקרה אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת ייעוץ בנושא ובנוסף בקשי ממנו הפנייה לדיאטנית קלינית לקבלת ייעוץ לגבי תפריט שמתאים לך. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי