מצטרפת חדשה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/02/2009 | 21:13 | מאת: נופר
איך מכניסים הודעה בפורום תמיכה אישי?
17/02/2009 | 09:12 | מאת: עדי מילר
שלום נופר ראשית אני רוצה לברך אותך על הצטרפותך לדיאטה אונליין. שלחתי לך מייל הבוקר את מוזמנת לחזור אלי למייל זה עם כל בעיה ו/או שאלה. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי