הבעיה שלי בדיאטה היא רעב -אני לא אוכלת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הרבה אך גם לא כ'כ מעט כמו שמציעים הדיאטנים.לא מספיק לי קרקר עם שתי כפות גבינה או 2 פרוסות לחם קל עם פרוסת גבינה צהובה. בניגוד להרבה אחרים שקשה להם להתאפק ממאכלים משמינים -אני מוכנה לאכול רק בריא אך בכמות שמשביעה.לא איכפת לי איזה מאכל אבל מנה שאוכל להרגיש שקט מהרעב המציק .ירקות ללא הגבלה לא משביעים אותי .אז מה מותר לאכול בכמות משביעה?אם היה מאכל כזה היו נפתרות לי בעיות הדיאטה !
זה נראה לך הגיוני להתעסק כל יום כל היום באוכל ובמשקל? מה, אין לך מה לעשות בחיים? דיאטה הרי לעולם לא תפתור לך את הבעיה אלא רק תחמיר אותה אז למה את ממשיכה לבקש את מה שלא נכון ולא עובד? את יכולה לאכול כל דבר שאת אוהבת ורוצה ולא משנה כלל כמה אחוזי שומן הוא מכיל, לא תשמיני מזה כל עוד את אוכלת בהתאם לצרכים של הגוף המדהים והמשוכלל שלך. אנשים רזים (רזים טבעי , לא כאלו שעושים דיאטה) אוכלים כל דבר ולא משמינים ואין להם ייסורי מצפון. זה לא עניין של גנטיקה כמו שאת חושבת. הם פשוט אוכלים בהתאם לצרכים האנרגטיים של גופם (אם במודע או שלא במודע). השמנה והרזיה הם לא עניין גנטי, זה עניין של פוטנציאל שקיים ברוב בני האדם. את יכולה לנצל אותו ולרזות ואת יכולה להשמין. עצה קטנה: הרעב הוא ידידך הטוב ביותר, הוא האיתות שהגוף שולח לך על מנת שתדעי שהוא זקוק כעת לאנרגיה. הוא ילך ויגבר ככל שחולף הזמן ואת מתעלמת ממנו. הגוף שלך הוא הפרטנר האולטימטיבי שלך להרזיה ולחיים בכלל, תלמדי להכיר אותו ולכבד אותו. אם תנסי לסבן אותו זה יעלה לך ביוקר!
לא הבנתי מאין המסקנה שאני כל היום עסוקה עם אוכל ? לא אמרתי שאסור לי להרגיש מעט רעב אך אם אני עושה כמו הדיאטה שנותנים לי הדיאטנים -אני רעבה מאד .
אני לא יודעת מאין המסקנה שאני עסוקה כל היום עם אוכל? לא אמרתי לא לחוש שום רעב אלא הדיאטות שניתנות לי ע'י דיאטנים לא משביעה אותי ,לדוגמא אמרתי ש-2 פרוסות לחם משאירות אותי רעבה ולא רגועה ,יתכן שזה מה שהגוף שלי זקוק אך תחושת הרעב מאד מקשה עלי וגורמת לחשוב דוקא על אוכל.
שלום נילי צייני בבקשה גיל, משקל וגובה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי