רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/02/2009 | 18:49 | מאת: שירוש
אני נוטלת כדורי רדוקטיל ואני בטוחה שאני לא אוכלת טוב בגללם. אני מסוגלת "לשכוח" לאכול. אומנם אני עם עודף משקל קטן ...אבל אינני יודעת כמה קלוריות/ איזה תפריט עליי לאכול. האם את יכולה לסייע לי במתן תפריט שיתאים לי +נטילת רדוקטיל.?? הינני בת 30 גובהי 1.58 ס"מ, ואני שוקלת 68 ק"ג. תודה, ובהצלחה לכולם:)).
15/02/2009 | 20:36 | מאת: עדי מילר
שלום שיר לשכוח לאכול או לאכול מעט קלוריות במהלך היום מוביל לירידה לא בריאה במשקל שבדר"כ גם מסתיימת עם סיום הדיאטה בעליה במשקל...את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, תקבלי תפריט מאוזן המתאים לך ושיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי