גם אני מתקשה מאד מאד לרדת במשקל לכן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/02/2009 | 01:09 | מאת: תמר
מעניין אותי מה דעתך על צום מיצי ירקות ,שנה שעברה עשיתי שבועיים והיה קשה מאד אך הצלחתי והורדתי 5ק'ג-איזו שמחה !!! ובדיאטה רגילה אני לא מצליחה להוריד כלום -למרות פעילות גופנית כמה פעמים בשבוע.הרופא בזמנו אמר לי שיכולתי לעשות את הצום שבועיים נוספים.מה דעתך בענין?
12/02/2009 | 10:52 | מאת: עדי מילר
שלום תמר כיום יש מגוון של דיאטות בזק, הסוגים משתנים בהתאם לצו האופנה ובדר"כ בעלות תוצאות לטווח קצר בלבד. דיאטת המיצים היא אחת מתוך מגוון דיאטות אלו. דיאטה המבוססת על שתיית מיצים בלבד מגדילה כמובן את הסיכוי לרדת במשקל בטווח הקצר כיוון שחוסר הגיוון הקיצוני גורם באופן טבעי להקטנת המזון וכך בעצם לצמצום דרסטי בכמות הקלוריות. חשוב לשים לב שברוב המקרים ברגע שחוזרים לאכול רגיל מוסיפים במשקל. נקודה חשובה לא פחות היא שבדיאטה זו חסרים רוב אבות המזון, ומכאן שהיא אינה מומלצת לאורך זמן (ההמלצה היא לימים ספורים בלבד). ביצוע הדיאטה לאורך זמן עלול להוביל לחוסר איזון במלחים, שלשול, חולשה וכו'. המלצתי היא לסגל אורח חיים בריא וקבוע כזה יאפשר לך להמשיך לרדת במשקל.ולשמור עליו לאורך זמן . באמצעות תפריט מאוזן וביצוע פעילות גופנית מבוקרת. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
12/02/2009 | 12:13 | מאת: תמר
הבנתי את מה שכתבת אך שאלתי היא מה עושים אם לא יורדים ,קשה לי מאד לעשות יותר ספורט כיון שאני עסוקה מאד וגם ל3-4 פעמים בשבוע בקושי מתפנה אך מקפידה מאד על המינימום הזה.