שאלה ??
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה פרות ממולץ לאכול ביום ואלו בעיקר ממולצים תודה לורן
שלום לורן מומלץ לצרוך בין 2 ל- 3 מנות פרי ליום תלוי בצריכה הקלורית היומית. מומלץ לגוון בסוגי הפירות כיוון שכל סוג מכיל שפע אחר של וייטמינים ומינרלים. כן מומלץ לאכול אותם טריים עם קליפתם ושלמים עד כמה שניתן(כך הויטמינים נשמרים טוב יותר). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי