לא מצליחה לרדת במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, שמי עינת, אני בת 29, ורציתי לשאול, אילו סיבות יכולות להיות לאי ירידה במשקל, אני עושה דיאטה מבוקרת של שומרי משקל, אני רשומה מזה 3 חודשים, ואני ממש ממש משגיחה על הדיאטה והולכת לפי ההוראות שקיבלנו, אני מתאמנת במכון כושר, אבל במיוחד אירובי 3 פעמים בשבוע, ומאז שהתחלתי את הדיאטה ירדתי 3 ק"ג בלבד שהיו שבועות שירדתי חצי קילו ושבועות שלא ירדתי בכלל, ואני ממש לא יודעת מה הסיבה. רציתי לשאול האם לפי בדיקת דם ניתן לעלות על בעיה מסוימת, אולי בעיות בבלוטות התריס, או משהו כזה ששמעתי פעם.
שלום עינת, צר לי על תחושת התסכול שאת חשה. זה לא נעים להתאמץ לעשות שינוי ולראות תוצאות שאינן כפי שציפית. ראשית כדאי שתדעי שישנם אנשים היורדים בקצב איטי, של חצי קילוגרם לשבוע ואף פחות. מה זה חשוב הקצב העיקר שהמגמה היא היא בירידה. כדאי לבדוק תפקוד של בלוטת התריס. תת פעילות יכולה לגרום לעיכוב הירידה. סיבות נוספות יכולות להיות קשורות לאכילה של יותר מדי או פחות מדי קלוריות, למשקל הגוף שלך, כמה קילוגרמים עודפים יש. בכל מקרה אל תתיאשי ותתמידי בדרך. בברכה מוניקה קרן
אני שוקלת 60 קילו, והגובה שלי הוא 1.59. תודה על הייעוץ, אני אבקש הפניה לבדיקות.
שלום שמי סיגל אני בת 44 ורציתי לדעת מהן הסיבות שאני לא יורדת במשקל אני עושה דיאטה מבוקרת עם דיקור מתאמנת לפחות 3 פעמים ואני כבר בשבןע החמישי ובקושי ירדתי 2קג לה האם יש סיבה לזה אני מאד מתוסכלת
שלום, אני רוצה להמליץ לך בחום על תוכנית ההרזיה של ויינליף בוינגייט תוכנית בפיקוח רפואי מלא יש להם בדיקה שנקראת RMR שתבדוק את קצב חילוף החומרים שלך במנוחה ותוכל לעזור ליועצת תזונה להחליט מה יהיו מרכבי התזונה בתפריט שלך כדי שתרדי מהר יותר כמו כן תעשי פעילות גופנית יעילה ונכונה לך. בהצלחה