לא מצליחה לרדת במשקל כשאני
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אוכלת 1200 ק'.קראתי שאם יורדים מכמות הקלוריות הזו -לטווח ארוך מזיקים לדיאטה.מה עושים? אני מוכנה לרדת לפחות מ-1200 ק' למרות העינוי אבל לא רוצה להזיק לדיאטה ואני מתוסכלת מאד .לאחרונה שיחררתי מעט את ההדק שאני נתונה בו כל הזמן -ועליתי 2 ק'ג שעבדתי כ'כ קשה להוריד אותם.יש לי כ-20 ק'ג לרדת ופשוט לא זז כלום !
שלום רינת מה שקראת הוא בהחלט נכון לעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות ( עד 1200 קלוריות) לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגיה היומית, שבסופו של דבר תביא להשמנה. כיוון שמאזן אנרגטי שלילי הכרחי לתהליך ההרזיה ואינך יורדת עם 1200 קק"ל המלצתי היא להגביר את ההוצאה האנרגטית, כלומר לשלב כחלק מהיומיום פע"ג והכי חשוב לא להתייאש !!! בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי