דיאטת לחם וחולשה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום.לפני שלושה ימים התחלתי לעשות דיאטת לחם.אני אוכלת חמישה סנדויצים ביום.הבעיה היא שאני מרגישה חולשה.אני אמורה לאכול ירקות בין לבין מעדן ופרי.הבעיה היא שאני לא אוהבת מוצרים אלו ויוצא שאני אוכלת רק את הסנדויצים.אני לא רוצה להפסיק את הדיאטה כי אני יורדת בה ממש יפה.האם זה הגיוני לאכול רק סנדויצים?
שלום מירב ראשית אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לבדוק את סיבת החולשה, למרות שכפי שציינת ככל הנראה החולשה נובעת מהעובדה שהתפריט אינו מתאים לך ובנוסף, מכיל מעט מדי קלוריות ודל בשומנים,חלבונים, ירקות ופירות אני מבינה את הרצון לרדת במשקל אך עליך לזכור שהבריאות שלך יותר חשובה. אני ממליצה לך לבקש הפניה מרופא המשפחה לדיאטנית קלינית לשם הכוונה וייעוץ לגבי בניית תפריט מאוזן המתאים לך לירידה במשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי