שחלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/02/2009 | 15:14 | מאת: סיג
עדי ניסתי ליצור קשר טלפוני אמרו שיחזרו אלי . רציתי שוב לדעת בהקשר לשחלה. האם הבדיקה היא בדיקת דם?ההיתי מאד רוצה לדעת איך אני יכולה לעשות את הבדיקה אך מאחר ואני מהצפון ולהגיע לרמת גן קצת קשה לי האם יש אפשרות אחרת?או רק בקלינקה של דר לוי
10/02/2009 | 18:31 | מאת: עדי מילר
שלום אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה שלך לקבלת ייעוץ. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי