הרזיה מתונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/02/2009 | 21:45 | מאת: חיים
אני בן 77 ושוקל 85 ק"ג לפי המלצת הרופא שלי רצוני להתחיל בהרזיה מתונה האם החלפת מוצרי קמח לבן לקמח מלא ושימוש בסוכר חום במקום לבן יכולים להועיל להתחלה? יש לציין, כי אינני זללן, אלא יש לי בעיה מסויימת עם חילוף החומרים (תפקוד בלוטת המגן)
10/02/2009 | 18:28 | מאת: עדי מילר
שלום חיים החלפת הקמח הלבן בקמח מלא מסייעת מבחינה בריאותית אך אינה מספיקה לתהליך הרזיה, כיוון שהערך הקלורי שלהם זהה וכידוע איזון אנרגטי בין הכנסת האנרגיה לגוף לעומת הוצאת האנרגיה בגוף קובע אם נשמין, נרזה או נישאר על אותו משקל. ברגע שאנו יוצרים מאזן שלילי בו ההוצאה גבוהה יותר מההכנסה אנו נפחית במשקל כלומר מאזן שלילי הכרחי לתהליך הרזיה. מאזן שלילי מושג ברגע שקיימת הפחתה במספר הקלוריות. אתה מוזמנן להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו חינם, תקבל תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
11/02/2009 | 12:43 | מאת: חיים
תודה