שחלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/02/2009 | 10:10 | מאת: סיג
עדי בוקר טוב קראתי בפורם על שחלה הפוליציסטית אפשר להסביר יותר? האם הכונה להשמנה למרות דיאטה שעושים ולא מצלחים לרדת?
07/02/2009 | 15:57 | מאת: עדי מילר
שלום סיג תסמונת השחלה הפוליציסטית מאופיינת בעמידות לאינסולין. הדבר גורם לבעיות במטבוליזם של פחמימות ושומן ולקושי בירידה במשקל. טיפול תרופתי מתאים בשילוב ייעוץ תזונתיי מקל על התהליך ומאפשר ירידה במשקל. במרפאה שלנו יש לנו ניסיון טוב ומוצלח בטיפול בנשים עם תסמונת השחלה הפוליציסטית שסבלו מעודף משקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי