כמה.?ואיך?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/07/2007 | 16:49 | מאת: לי-אור
שלום, אני בת 41 שוקלת 63 וגובהי 158 ס"מ. כמה עלי לשקול,כי לדעתי אני די שמנה . האם עלי ללכת לתזונאית?
23/07/2007 | 08:45 | מאת: מוניקה קרן
שלום לי-אור, טווח המשקל התקין לגובה שלך הוא מאוד רחב. הגבול העליון הוא 62 ק"ג. על השאלה כמה עלייך לרדת במשקל, רק את יכולה לענות. אם אינך מרגישה בנוח עם גופך, שני את אורח חייך ורדי במשקל. באיזה משקל ששקלת בעבר הרגשת טוב? יכול להיות שלשם כדאי לחזור. מומלץ שתתיעצי עם תזונאית. תמיד טוב לקבל הדרכה אישית לתזונה נכונה. בברכה מוניקה קרן